Tuesday 25 January 2011

B.A.U

Salam sejahtera..salam 1 Malaysia, salam perantauan, salam rindu, salam perpisahan, salam perkenalan, salam ukhuwah, salam berjabat tangan....hahahahaha

B.A.U
apa itu bau???
ye, bau boleh didefinisikan sebagai udara yang tidak enak, enak, wangi dan sewaktu dengannya yang masuk ke dalam rongga hidung dan di terjemahkan menjadi sejenis BAU..[sumber: kamus hidupku.hahah]........hihihi

kenapa BAU yang menjadi tajuk harini??
em,sebenarnya kalau diikutkan, bau adalah perkara yang sensitif dalam hidup seseorang
aku sendiri, seriously memang mementingkan bau..

bau apa???
contohnya bau badan (sendiri punye)...ia amat sensitf tau..[oppsssssssss]
em,dan jugak orang yang berbau....eiuuuuuuu~ [unlike this people,including me if i'm smelly]

Fokus kita pada hari ini adalah bau yang kurang enak dan kurang sedap di sedut oleh hidung ye! [macam cekgu la pulak...hadoiiiiiiiiiiii]
kehadiran bau-bauan yang kurang menyenangkan ini la yang menjadi punca...saya tekankan disini, 'menjadi punca' STRESS dalam hidup saya seharian [berhari-hari dah ni sebenarnya]

Bagi sesetengah pihak, mereka tak kisah dan pandang enteng je hal2 macam ni....[please la, orang lain ada hidung yang normal ok...!]

Mereka [dia?saya?kamu?anda?saudari?saudara?]  xde inisiatif ke nak hilangkan bau itu?hah?...hadoiiiiiiiii



Topik kita seterusnya adalah; BAU yang pelik...urghhhhh!

Hei, tolong la.please,help me....saya xmau lagi berada dalam "__ttteeetttttttt__" ini lagi.......tolong lepaskan saya dari "SANGKAR BAU" ini....owh,pELissssssss~

rela aku duk kolej 5 nuh la...walaupun tiap minggu kene terajang ke ape benda...lagi aku rela tau...............................................!
Kadang2[selalu sebenarnya], aku malu bila nak ke kuliah....melekat kotttt.......bila bukak beg je,zappppppppppp,slruppppppppppp,arghhhhhhhhhh,bau menusuk ke hidung...merebak ke tepi, ke depan, ke belakang, ke sisi, ke atas,ke bawah, ke sekitar kawasan...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...itu bukan bau akuuuuuuuu!!!!!!tidakkkkkkkkk!!!!!....


pesanan penaja: kawan2 sekalian, tlg faham keadaan aku sekarang ye...ini bukan bau aku..sob3!!










note:xtau nak wat cane..bukannye bau badan mereka dan mereka ponnn.tapiii.............hmmmm

nasihat: sabor je laaaaa~

1 comment:

zulhnh said...

Kalu tok leh sabar, kena letok minyak attar kat laluan utama. Tulihkan .. . . GUNA SAYA!
Kalu tak paham jugak, spray nge shieltox seluruh bilik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails