Sunday 15 May 2011

Selesai

hmmm..
exam dah habis semalam...
barang-barang pn dah kemas...tapi aku xleh balik macam orang lain la...
macam biasa....aku ada misi untuk mempertahankan negara, bangsa dan agama...cehhh
barang aku, semua aku dah angkut pergi kolej baru...huhu
kolej palapes....hmm?..haha

xtau nk cakap apa la bila dah duk kolej baru ni..
mungkin lebih best dari kolej sebelum ni sebab kat sini aku ada kawan-kawan
kawan-kawan yang dah macam adik beradik kot...

aku dah xrasa sunyi sangat la pasni..
dulu kalau masa duk kolej lama selama 2 sem...aku rasa macam alone je...adduhh....boring beb....nk g jalan-jalan pun aku bukan ada kenderaan....nak bersiar-siar tepi-tepi jalan pun takut gak sebab kawasan kolej aku sunyi...dah la atas bukit....xkan la aku nk jalan or jog sengsorang.....nanti bila dah stay kat kolej baru ni mesti boleh joging sesama, buat aktiviti n riadah sesama...wahhh, bestnye =))


ni aku dalam mood latihan dah...
adduii....rasa macam malas la pulak nak masuk latihan...haritu beria je aku xsabar....ni lain pulak..huhu
padahal 2 minggu je kot.....tapi, 2 minggu pun aku dah rasa penyeksaan yang bakal ditempuhi...hmm


bila time nak latihan macam ni...membawa aku kepada kisah lama yg berlaku tahun lepas...ada 2 kisah....ia berlaku macam berturut-turut je...aku pn x paham.....haha.....


p/s: buat latihan elok-elok ye kepada semua palapes mcm aku ni...xdapek nk balik umah awal mcm org lain...sabor jela yop

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails