Saturday 23 January 2010

makan free.........

semalam; 21 Januari 2010...


aku pegy pejabat PBSM
da lebih 5 bulan kot aku x p sane

>>>keadaan kat sne,,cam bese r
xde perubahan sangat
..Aku pegy tu pun sebab abg zack [senior kitorang] ajak
Dye ckp ada program baru_Program Makanan Percuma_
[setiap ahad and kames,,korang yg duk kwsn kB bole la lau nk p,,mmg di alu2kan]

>>>>kalau xde program ni aku memang x p la sorang2,,
sebab x de sape kat sane
..kalau ada pun kak ema (assist.kerani) and abg Di (kerani) je..
huhu...

>>>Time duk kat sane mmg boring gle kot..
So,aku pun mengulit kenangan lorh,ape lagi
Miss gle kot kt kawan2 yg p duty same2..
especialy AIMI terchenta,,ku rindurindurindu kamu lorh!
pastu ABG.ZAEM ku chentaSayam,,ABG.JOE ku cayam,,ABG.TEPI ku yang kechik (same la ngan abg zaem tu..hek3) ....ku rindu kalian jugak..sgt2





p/s: ntah ble plk nk lepak2 n duty same2 cam dulu ngan dorang....hmmm=(

1 comment:

jejol said...

bti kita jupe yer
heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails