Saturday 23 January 2010

trip ke tempat pelupusan sampah????









:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

haaaa???
bia betik??

betik x betik pon, mmg btOi lorh..

ni smlm jugak,,,,
time kat pejabat, ada kol dari bomba,
dorang tengah padam api kat
tempat pelupusan sampah tu la..

...Then,dorang suh PBSM anta nasi tuk pegawai bertugas
kebetulan plk hari tu ktorang wt program makanan percuma
so, NO PROBLEM r..anta je ape yg tersedia [x gitu?heh]

~aku pun ikut sekaki r coz aku nak baleQ..x tahan boring kat sane
lagi pun tempat tu xjaoh sangat dari uma aku


:: :: :: fuih,gilak r :: :: ::
1st time masuk tmpt cmtu..
luas gile....
da la tepi pantai...

pandang kanan..
punye la lawa scenery..
ombak menghempas pantai, angin bertiup sepoi2 bhs, [ceh,,bermadah pujangga lak..ahakx]
alek2..
bila pandang kiri je...jeng3!!!
huh!asap hitam,,,sampah bertimbun,,,,BAU????
BAU x kuat sangat pun...
[aku bersyukur coz deria hidu aku mmg xclear sgt.hahaha!]

+bg aku,,bes la pengalaman tu...org len xley msuk situ,tp aku,a.zack,a.di bole..hehe (jgn jeles noo) +

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails