Thursday 17 March 2011

stress week

Minggu yang sangat stress la........
Sangat tension dibuatnya bila sume benda kene siapkan dan hantar by the end of this week jgk!
Malam tadi sampai xtidur sebab nak siapkan homework....dekat pukul 4 lebih jugak la baru proses-proses mencari maklumat, mengenal pasti maklumat, menTranslate dan menaip selesai....Pastu xboleh tidur lagi, kne Study sket sebab pagi tadi ada test...aduyai....Aku baca gitu-gitu je sebab dah xsempat....Benda memang dah faham,cuma sedikit terlupa lah...hehe...Aku memang nak study dulu, plan asal, aku nak la stay up kejap..lepas Isyak baru aku dapat mesej pasal kerja ni...nak x nak, sebab tu keje group, so buat la yang tu dulu...Xkisah pun sebab tu tanggungjawab kan...Lagipun, markah kot....
Last skali aku terlentok jgk kat meja ni....sebab dah terasa berat sangat mata ni...pedih pun ada..sekarang ni pun pedih lagi, dan Aku masih belum tido....nak Update blog dulu..hehe =)....Otak dah macam blur time tu, xleh nk serap pape ilmu dah...maklum la, orang xpernah stay up la katakan....Hah, rasakan!!!..hahaha....Ntah pape yang dijawab tadi...tawakal jela...main tembak-tembak guna LMG je...hihi  

[LMG=Light Machine Gun]



Ok la....Mahu tidur ya.....
Gudnite!!!hehehhe







p/s: Semoga Mendapat Markah yang Baik...Aminnn

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails